duminică, 24 mai 2015

Misoginismul


-E timpul să mai fac şi treburi de mămică… cum zici tu…

-Adică?! a întrebat sfătos Simba.
-Păi, mi-a cam ajuns plimbarea asta cu bicicletele…  Ştiu că tu ai mai fi putut duce încă vreo 30 de km… Dar eu am obosit, să ştii… Abia aştept să ajung acasă ca să iţi fac ceva de mâncare, o salată, o prăjitură… Adică treburi de mămică, că sunt mai simple…
-Dar până acum ce ai făcut?!
-…M-am plimbat cu bicicleta cu tine vreo 20 km, pe o bicicletă bărbătească, am condus convoiul, … Chestii dastea de… tătică!
-Auzi, nu eşti cam misogină?!

La replica asta, maică-sa a rămas un pic blocată. Nu era prima dată când îi trântea câte una de o gândea zile în şir până o pătrundea. Ştia că acolo e un adevăr profund care trebuia scos la lumină şi nici pe departe o obrăznicie, aşa cum sunase.

-… Cum, aşa?...
-Păi tu ai zis: treburi de mămică, treburi de tătică… De parcă fetele ar putea face numai anumite lucruri. Doar pe alea simple, comode. Ca şi cum nu ar fi în stare să facă orice, chiar şi chestii mai grele.
-Aaaaa… Hmmm…. E ciudat să spui despre o femeie că e misogină. .. O femeie care nu e lesbiană poate fi, cel mult, misandrină…
-Misa-cum?!
-Misandrină…  E …omologul pentru misoginul de la bărbaţi…
-Aaaa, nu ştiam cuvântul… O să îmi fie greu să îl reţin.
-Da, ştiu – şi mie mi-a luat ceva vreme până l-am reţinut.

Peste o săptămână i-a picat şi ei fisa:
-Băi, Simba avea dreptate – eu chiar eram misogină…

Un băiat care atrage atenţia unei femei că e misogină! Fain!

Waw! Iaca poznă! Nu cumva misoginismul îl deprind băieţii încă de mici şi mama e profesorul?! Căci mama e prima femeie pe care el o vede… Şi aşa cum o percepe pe ea, va percepe şi restul femeilor…

http://simpluiza.blogspot.ro/2015/05/misoginismul.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu