luni, 6 iulie 2015

Da, Tatăl nostru mă iubeşte!



M-am trezit cu senzaţia celestă că Tata mă iubeşte.

Da, Tatăl nostru mă iubeşte!

De atâta timp e lângă mine, iar ieri, pentru prima data, am simţit că mă iubeşte. Am primit confirmarea interioară... Simplu, firesc, ea a găsit calea către simţirea mea.

Şi mă iubeşte tare frumos...

Căci mă lasă să mă desfăşor după cum simt.

Mă sprijină atunci când pierd echilibrul şi mâinile mele caută bezmetic un suport, bătând aerul ca nişte aripi unite în zvâcnirea zborului.

Mi-a arătat şi dezvăluit, pas cu pas şi ţinând firul conştiinţei mele pe cale de trezire, feeria realităţii creată în iubire.

E mereu prezent şi mă trage de atenţie ori de câte ori eu o iau de-a dreptul razna alergând după balonul egoului.

Când e momentul potrivit, el strânge frâiele şi mă pune în aşteptare pentru saltul care urmează. Atunci mă simt eu ca marea în reflux. Mă cuminţesc o vreme în simţiri.

Apoi, tot la momentul potrivit şi după ce el vede că am deprins cunoaşterea necesară şi mă simte bine coaptă pentru pasul următor, slăbeşte frâiele şi mă lasă să zvâcnesc! Într-un nou zbor către înălţare. Atunci eu simt ca sunt în flux şi trăiesc deplin alchimia iubirii. Şi lucrez la înfiinţarea omului nou.

Da, Tatăl nostru mă iubeşte şi îmi ţine luminată cărarea întru întoarcerea acasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu