luni, 6 iulie 2015

Suflet milionar în iubire

Deja eşti o parte din mine. Suflet curat, plin de iubire.

Tu, prieten drag, milionar în clipe de eternitate… mereu gata să îmi ţii isonul în nebunii copilăreşti, până la soare şi apoi până la lună. Fără teama de ridicol sau eşec. Fără limite şi condiţionări. Deplin, total implicat.

Zborul pentru tine chiar există! Unii te văd doar aşa, om cocoţat pe un par, cu braţele deschise, eu te văd zburând pe cerul albastru, către înalt!

Lângă tine am aprins doar o lumânare. Iar tu ai aprins restul. Ai dat lumina tuturor. Lumina sufletului tău, inepuizabilă.

Lângă tine am simţit că iubirea nu are limite. Că e pentru toţi. Că e singura care cunoaşte calea şi ne poate îndruma fără tăgadă.

Cu tine mi-a fost uşor să deprind deschiderea către cunoaştere.
Credinţa în locul speranţei.
Abandonul în creaţie.

Tu mi-ai luminat calea. Cât să înţeleg că, atâta timp cât adevărul există în sufletul meu, nu e doar o nălucă. El există cu adevărat. Iar într-un univers paralel, pe o altă vibraţie, el chiar e şi înfăptuit!

Mai rămâne doar să găsesc drumul către acel univers paralel în care am creat o lume plină de iubire şi lumină.

Lumea omului liber. Descătuşat. Creatorul vieţii în adevăr.


Binecuvântez clipa în care te-am întâlnit. Suflet drag, milionar în iubire…

"Un vis pe care-l visezi singur e doar un vis. Un vis pe care-l visam împreuna e o realitate..."

- John Lennon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu