miercuri, 15 iulie 2015

Simba e tot mai şmecher



-După ce termini şi tu facultatea şi o să fii pe picioarele tale, eu mă duc să îmi sap grădina la Godeni, sau pe unde o fi ea...
-Hei! Ştii că nu mai e mult?! Să te văd eu atunci că nu faci asta, că m-ai înnebunit!

Ups! Acum îl priveam eu uşor speriată pe Simba. Căci adevăr a grăit! Mai sunt doar 4 ani!
De atâta timp îmi tot anunţ ieşirea asta din viata de orăşean... Iaca că momentul se apropie cu paşi vertiginoşi.
Dar sperietura nu m-a ţinut mult! Căci, în secunda 5 deja îmi scrisesem demisia, mă urcasem în tren si eram pe drumul către ... Tara mea!

-Ha! Sigur mă descurc! Nu am de ce să îmi fac griji!... Iar tu, dacă vei dori să te ajut cu copiii tăi, să mi-i aduci acolo... Şi vii şi îi iei când or fi mari! O să îi găseşti fericiţi, desculţi şi cu părul lung fluturând în vânt!
-N-am niciun dubiu că aşa o să-i găsesc! Mira-m-aş să fie altfel!

...................................
-Şi vreau să mă şi tund!
-Hai, măi, nu te tunde acum, înainte de examen! Că te prosteşti!
-Da, ştiu! Dar nu mă mai suport!

...................................
-Şi, ceilalţi erau veniţi cu mămica şi tăticu la înscriere?
-Da! Erau mulţi! Eu eram şmecher! Eram singur! Şi m-am descurcat! Atâta doar că mi-au respins dosarul. Că, cică, trebuia legalizată şi adeverinţa de absolvire bac.
-Să ştii că pe site, la acte necesare pentru admitere, nu scrie că trebuie legalizată...
-Lasă, că mă duc acum şi o legalizez. Şi mâine mă duc din nou să depun dosarul. Mai stau încă o dată la coadă... Şi n-am stat decât vreo două ore azi...

Simba e şmecher de-acuma – are mapa lui cu acte. Şi cont în bancă! Ba se mai şi se ocupă, ca un om mare, de legalizări şi toate cele!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu