sâmbătă, 6 iulie 2013

Interviu 7.07

Ieri am fost la un alt interviu, de data asta pentru un job mulat pe ceea ce stiu sa fac - bussines analist. Trec in revista intrebarile si mi-e clar ca "tipul" e obsedat de mingi si bile.
-Cate mingi de ping pong intra intr-o cabina telefonica?
L-am privit un pic socata...Ma intrebam care e scopul intrebarii si de ce drak ar baga cineva mingi de ping pong intr-o cabina telefonica?! Si ar mai fi preocupat si de numarul lor?!
Plate, intacte, ce diametru are mingea, cabina cat e de mare, ce volum are?
O intrebare incompleta, am gandit...Vrea un raspuns cat mai repede. Am raspuns fara sovaiala:
-Intre 1500 si 2000.
-Cum ati calculat?
-Prin aproximare si vizualizare mentala.
Si, pentru ca imaginea cabinei telefonice plina cu mingi de ping pong era nostima(va dati seama ce s-ar fi intamplat daca deschidea cineva usa cabinei?!), am zambit, sigura pe mine. Cu gura pana la urechi.(Hai sa vedem cum ma contrazice!)

-Aveti 8 bile, toate identice, mai putin una care e mai grea decat restul si o balanta/cantar la dispozitie. Din cate cantariri, minim, puteti depista bila mai grea?
Atunci mi-a fost clar - are problem cu bila! Stiam intrebarea si variantele ei. Stiam si raspunsul corect, dar am raspuns:
-Din 3 cantariri. Le impartim in doua, asezam cate 4 pe fiecare taler. Din talerul care e mai jos iau cele 4 bile, le impart iar in doua, etc...
-Raspuns final...?
-3!
-Dar din doua catariri, puteti?
-Desigur!
-Cum?
-Iau 6 bile, pun cate 3 pe taler, daca sunt in echilibru e clar ca bila cautata e printer cele doua ramase, asa ca mai fac o cantarire. Daca nu, din talerul care trage mai jos iau cele trei bile si mai fac o cantarire cu doua, etc...

-Pe ce parte s-a deschis poarta cand ati intrat?
Vrea sa vada daca am spirit de observatie. Na ca am!
-Pe stanga.

-Ce va doriti de la viata?
-Linistea sufleteasca.
-Si credeti ca o puteti gasi ca bussines analist?
-Cred ca o poti gasi si prajind cartofi. Important nu e ceea ce faci, ci felul in care o faci.

-Pe o scara de la 1 la 10, ce nota ati da vietii dumneavoastra actuala?
-Intre 7 si 8!
Waw, pana la urma am o viata de trecere!

PS: la o saptamana de la acest interviu cu bile, am fost sunata:
-Ne pare sincer rau ca nu avem momentan un post pentru aptitudinile si pregatirea dumneavoastra! O sa ne permitem sa va retinem in baza de date si, cu prima ocazie, va vom contacta! Sunteti prima pe lista noastra!
Waw! Ce frumos! Eram incantata si gadilata de telefon! Apoi m-a bufnit rasul! Ce frumos m-au refuzat!...Si totusi, nu i-am intrebat pentru ce post as avea aptitudini si pregatire...Oi fi devenit poet intre timp si nu-mi dau seama?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu