sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Vizita pe pamant


Sunt un spirit in tranzit pe aceasta planeta. Ma joc in fel si chip, experimentez stari diferite de la ura patimasa, la iubirea deplina. 
Uneori ma opresc si ma intreb - la ce bun toate astea? Care e scopul?
De ce fac acest tranzit pe Pamant? De ce construiesc atatea, ma leg de lucruri, ma leg de oameni? 
Incet si in timp uit ca sunt doar o lumina reflectata intr-un trup de pamantean, ma prind cu totul in joc.

Am obosit...O alta stare...

E prea vast totul. 
Prea multe planuri, prea multe mize, prea multe reguli. 
Vreau sa reduc totul la un singur ACUM. Vreau asta cu toata fiinta mea. 

Simt ca m-am jucat destul. 

E timpul sa intru in casa. In acasa.
Dar nu mai stiu calea...

M-am ratacit. Inima mea a uitat sa mai vada.

Ce facem in astfel de cazuri? Hei, e cineva sa ma ajute? Stiu ca nu sunt singura! Stiu ca undeva sunt luminile de siguranta, dar inima mea nu le mai vede!

Cineva mi-a spus sa ma duc la biserica si sa ma rog. Dincolo de cuvinte si de pamantenescul mesajului, asta este echivalent cu: intra in inima ta si las-o sa se deschida.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu