sâmbătă, 9 februarie 2013

Un barbat adevarat


Titi mi-a spus odata, de mult:
-Iza, tu nu ai avut parte sa cunosti un barbat de isprava. Numai neispraviti imaturi! I-ai crescut, si-au luat zborul, si tu tot singura esti.

Un barbat adevarat, de isprava...Hmmmm.
Mult timp m-am intrebat ce inseamna asta. Toti barbatii pe care i-am cunoscut si-au pastrat aria lor de confort in care nu am avut loc. Intotdeauna mi-am dorit sa fiu invitata in acea arie, sa inchidem impreuna cercul, sa ne completam. Dar nu a fost sa fie...

Acum cred ca stiu ce inseamna un barbat adevarat...Nu stiu daca am visat, sau am trait aievea, dar l-am simtit.

In primul rand, acest barbat e pregatit pentru o femeie. Adica a renuntat la orgoliu si ego si e capabil sa isi deschida inima, sa lase garda jos, sa imparta aria lui de confort cu ea. E pregatit sa iubeasca deplin, fara asteptari, fara atasament, fara ganduri ascunse.

Un barbat adevarat e acela care poate sa faca o femeie sa se simta frumoasa, senzuala, minunata.

Se apleca si ii sterge cu grija cizmele de noroi, astfel incat ea sa se pastreze intacta.

O ridica in brate cu elan, fara sa se vaite de durerea de mijloc sau rinichi.

O savureaza pe femeia din patul lui, cu infinita rabdare, lasandu-i timpul necesar ca ea sa se deschida.

Un barbat adevarat spune adevarul chiar daca acesta doare.

E un tata bun, adica se implica suficient de mult astfel incat ea sa fie o mama buna si sa nu uite ca e femeie.

Stie sa faca un masaj menit sa o ajute pe femeie sa se relaxeze.

E tandru, cald, mangaie femeia pe par, o piaptana cu grija, o tine de mana pe strada si la pieptul lui in somn.

E capabil sa ridice o casa, sa planteze un pom si sa construasca un leagan pentru copiii lui. 

El isi va invata femeia sa ii conduca masina si apoi o va incuraja ca ea sa o conduca. Va savura momentele cand ea e la volan, mangaind-o usor.

Un barbat adevarat nu se va sfii sa pregateasca masa din cand in cand, sau sa spele, sa intinda si sa calce rufe.

Nu va sta la televizor cand ea e in bucatarie, ci ii va tine companie, ajutand-o si povestind.

Va fi deschis catre orice subiect, chiar si cele mai delicate.

El nu simte nevoia sa aibe alte femei in viata lui, si asta pentru ca s-a dedicat deplin celei prezente. Respecta femeia.

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu