luni, 20 octombrie 2014

Inainte de Dumbrava

In seara asta, la 20.40 am trenul catre Deva. De acolo, cu alte 2 microbuze voi ajunge la Dumbrava. Pentru un curs de 3 zile si petrecerea scorpionilor. Nu stiu nimic despre acesta petrecere.
Cursul stiu ca va fi unul intensiv. Greu. Binevenit.
Ma surprinde tristetea care m-a cuprins. O tristete linistita. Ma urmaresc si constat ca m-am incetinit. Miscarile mele sunt ca in reluare. Imi tarsai papucii caldurosi imblaniti tacticos ca un pensionar. Probabil si bunicu ar avea de asteptat in spatele meu.
Am strans cam tot ce cred eu ca imi trebuie pentru plecare. Acum troneaza morman pe fotoliu si pian. Mai trebuie sa triez din ele. Am nevoie de haine calduroase(afara e deja un frig de iti ingheata sufletul si nici nu am ajuns pe creasta muntelui) pentru numai 6 zile.
De ce sunt trista?
Hmmm...Acum ca am lasat-o sa ma invadeze, a disparut. S-a retras ca o doamna de la o petrecere tarzie. A ramas doar linistea. Se insinueaza o usoara somnolenta care miroase a hibernare. E bine. E un sentiment binevenit.
Simt ca se va intampla ceva frumos. Ceva asteptat de mult timp.

O schimbare va sa fie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu