marți, 22 noiembrie 2016

În fiecare zi caut sensurile subtile ale fericirii ascunse pe care o port…

Multe văd ochii…
Puţine înţelege mintea…
Sufletul poartă eternitatea…

Eu am dus mai departe rebeliunea şi independenţa… Am dus-o pâna am găsit-o în doi! Şi nu e uşor sa fii rebel şi independent în doi! De unul singur şi fără copii, sincer?! E banal!
În doi şi cu un copil, însă… Hehe! Ţine-te, frate!
Cum să împaci responsabilităţile familiale cu rebeliunea ta înnăscută dublată de cea moştenită?!
Ştiţi oare cât e de al naibii de complicat?!
Să fii rebel şi independent şi să faci tot ceea ce trebuie făcut?! Exemplar şi cu simţ de răspundere demn de un bivol-taur?!
Să găseşti o cale ca, în fiecare clipă, să te reinventezi şi să îţi păstrezi firea şi valorile, şi, totodată, sa faci lucruri banale, demne de cea mai bună mamă sau soţie din lume?!
Să cureti cartofi cât pentru un batalion şi să scrii romane în acelaşi timp?!
Să fii tu însăţi, poeta, scriitoare şi artistă, şi să dai meditaţii la matematică?!

Mintea e capabilă de orice, dacă o pui la treabă! Am delegat cele două emisfere să lucreze în colaborare! Cea cu calculele să îşi dea mâna cu cea cu desenul, cea cu cuvintele să fie pe aceeaşi fază cu cea cu rimele. Cea cu curăţatul de cartofi să meargă mână în mână cu cea cu cântatul!

Da, sunt o rebelă! O dublă rebelă! Ce lucră pe două emisfere simultan!

Port în mine o generaţie de femei dârze, demne şi muncitoare, dar şi poete! Şi le-am dus mai departe! Cu o încăpăţânare feroce!

De ce?! Pentru că de acum eu alt drum nu mai ştiu!

Şi, în fiecare zi, vreau să găsesc sensurile subtile ale fericirii ascunse pe care o port! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu