duminică, 18 februarie 2018

Sunt un arbore care renaşte


Asculta-ma

Mă deschid.
Asemeni unui arbore îmi trag acum seva din pământ cu o sete incredibilă!

Energia urcă prin canalele adormite. Incepe creşterea pe verticală!
Rădăcinile se înfig mai adânc în sol!
Crengile se înalţă spre cer!
Norii rămân agăţaţi printre crengi ca nişte fuioare deşirate de vată!

Fruntea se descreteşte şi frunzele încep să crească in formă de inimi. Lacrimile, sevă născută din iubire, devin verzi!

Acum sunt un arbore al vieţii!
Inima îsi deschide aripile boţite care devin tot mai puternice!

Păsările încep să învie în cuiburile de spini. Se zbat o clipă şi îşi iau zborul către cer!

Ramurile infrunzite acum dirijează o simfonie a iubirii! Conturul se pierde, devin TOT!

O nouă realitate se naşte!

Aveam nevoie de tine ca să redescopăr naşterea din cenuşă, căci lângă tine am fost un plop trăznit de iubire!

7b271d0f51f934288cf407d1a308d530bb41f91d

2 comentarii:

  1. iti multumesc ca ai acceptat sa devii prietena mea pe facebook. persoana ta m-a interesat imediat ce te-am vazut pe un alt sit. si fiindca nu am acceptat sa devin membru al sit-ului respectiv, m-am interesat cum te pot contacta, in vederea realizarii unei intalniri ca sa putem discuta face-to-face si astfel sa putem schimba idei si pareri cu mult mai rapid decat o putem face in scris. Am sa te contactez imediat ce voi veni in Constanta. Foarte curand am absolvit un curs la Ceronav care s-a desfasurat pe durata a 5 luni. pacat ca nu nu ne-am putut intalni atunci, dar niciodata nu consider ca e prea tarziu sa intalnesc o persoana interesanta si foarte atractiva. asi dori sa-ti pot cunoaste adresa de mail. a mea este sicavelicugiurgiu@gmail.com. cu acceptul tau, iti sarut mana si astept sa ma contactezi cu un mesaj de confirmare, ori pe facebook, ori pe adresa de mail.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur pentru tine. Esti sigura ca tot ceea ce ti se intampla si genereaza euforia aceasta nu este un vis ?

    RăspundețiȘtergere