sâmbătă, 27 ianuarie 2018

Revelaţie în culori de fericire

Credinţa mea este că evoluăm prin suferinţă. Poate că de aceea am acceptat atât de multe, am dus mai departe povestea, am tras căruţe fără roţi după mine – cred eu că la capătul drumului ăsta anevoios o să fie o revelaţie! A mea despre mine! A mea cu încă o parte din mine cunoscută!

Dar uneori gândesc că am suferit destul… Că revelaţia aceea se tot tărăgănează… Că drumul ăsta, poate, nu duce niciunde… Că e doar iadul trăit într-o viaţă…
De câteva ori am fost la un pas, mic cât cel de furnică, de fericire! Alteori la un pas, la fel de mic, de cel mai crâncen iad… Uneori în aceeaşi clipă amândouă, deopotrivă!

Se spune că universul nu ne dă mai mult decât putem duce… Şi nu contest asta!
Dar firea mea oscilantă – până la Dumnezeu şi înapoi – m-a terminat, frate!!!!

Poi cum vine asta?! M-am născut cu puterea de a duce ca boul taur! Până în pânzele albe! Tot! Şi bune, şi rele! Dar şi cu o mare capacitate de a mă simţi ca o frunză în bătaia vântului turbat! Parcă sunt Hopa Mitică! Acum în nas, acum în picioare! Heeeei! Am deja 44 de ani – cică 45 anul ăsta, în mai… Nu mai vreau!

Poi?! Sunt şi eu om, cu picioare, mâini, cap, inimă… Şi câteva dorinţe, bine ascunse în pliurile sfâşiate ale sufletului… Vreau! Da! Chiar vreau! Să mai rămân şi în picioare! Să mai văd lumea şi aşa! Cum e rânduită! Gata cu lucrurile aşezate cu capul în jos!

Of, Doamne! Şi atât de bine le văd…

Se poate face un legământ între tine şi tine însuţi?! Ceva de genul – gata, de acum nu mai suferim, ci doar ne revelăm! Alb-negru, sau color! Oricum, dar ne revelăm! De azi înainte urmează numai zile frumoase! Dar frumoase, frate! Fără noduri în gât! Fără frici! Temeri!

Pana mea! Mi-ajunge!

De azi pun piciorul în prag! Dadadada! Vreau să mă revelez într-un om fericit! Color şi fericit!
Ştiu eu că mai am de dăruit pe aici cateceva… Că mai am de făcut una alta… Că am nişte mici misiuni… Dapoi vreau să le duc la bun sfârşit cu zâmbetul pe buze şi cu fesul într-o parte! Fără suferinţă!

Zic!

2 comentarii:

  1. Cred ca este important sa gandesti asa. Uneori insa am senzatia, ca in Matrix, ca altcineva randuieste de fapt lucrurile in alt mod decat ne dorim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mintea nostra este un aparat de emisie-receptie. Trebuie numai sa invatam cum sa o utilizam. Imaginea, culorile care ajung prin intermediul ochisorilor nostri la creieras este interpretata. Iata cum apare fericirea/suferinta. Totul depinde numai de noi insine.

    RăspundețiȘtergere