vineri, 8 martie 2013

Ce mai fac eu?

M-au sunat de la Grup Petrolier unde am aplicat pentru un post de Inginer IT.
Saptamana viitoare voi fi programata la un interviu. E timpul sa apara si ceva serios de lucru... Sper sa ma pot readapta la un job cu sef...
Am deja un an de activitate fara sef. O activitate faina, profitabila... Dar mi-e dor de altceva! Mi-e dor de ce faceam, vreau sa calatoresc, vreau provocari noi!
Job-ul asta le-ar avea pe toate... Voi avea ocazia si sa-mi imbunatatesc engleza...pe care o uit pe zi ce trece, sa calatoresc, sa fac si IT si sa lucrez cu oamenii.
Sa vedem ce salariu dau, ca de munca e si doar 5-10% din timp stai in birou, restul esti pe drumuri.

Vreau acest job!

Ma gandesc ca voi face distribuitori o mare parte din clienti, casa nu mai depinda de mine si sa isi poata continua programul si in lipsa mea.

Azi...mi-am adus aminte ca e timpul sa scriu. Ca imi doream sa scriu o carte.

Azi vreau sa ma vad cu Bogdan si sa ma bucur de sinceritatea lui curata.

Azi am luat dulciuri pentru toti cei din casa - carbohidrati si zahar pe saturate.

Azi ma simt mai bine ca ieri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu