vineri, 16 decembrie 2016

Tu eşti torţa mea de iubire

În fiecare seară, cand vii de la serviciu, îngenunchiezi în faţa mea şi îmi săruţi mâna şoptindu-mi – “Ce faci, iubire”? Apoi îmi dai un sărut pe obraz, ţucăit, dincolo de microfonul de la căşti. Palma ta mare şi fierbinte zăboveşte câteva clipe deasupra mâinii mele îngheţate. Îmi dai o parte din căldura ta… E ritualul nostru de recunoaştere…
Apoi te duci să hrăneşti pisoii şi să închizi găinile. Iar eu mă întorc la job-ul meu.

Tu eşti acasă. Eu sunt acasă.

Am visat iubirea asta. M-am născut cu ea în mine… Ştiu că am purtat-o peste vieţi, căutându-te. Căutându-mă pe mine, cea din tine.

Sentimentul acesta că acum suntem unu şi acelaşi… Devine tot mai intens…
Te privesc ca şi cum m-aş privi într-o oglindă.
Ştiu că eşti răspunsul la tot ce îmi amintesc să fii visat.

În fiecare zi, cumva, tu te contopeşti şi mai mult cu mine. Chiar dacă nu vorbim. Chiar dacă fiecare îşi vede de ale lui. Tu devii eu, eu devin tu… Suntem unul şi acelaşi. Cu fiecare clipă tot mai mult…

Când sunt supărată pe tine şi mă burzuluiesc, tu nu te superi. Niciodată. Pentru că ştii mai bine decât mine că, de fapt, sunt supărată pe mine…

Îmi ţii isonnul în toate şi mă acompaniezi. Bune sau rele.

Te străduieşti să scoţi din mine tot ce e mai bun şi mai frumos şi mă laşi, totodată, să fiu şi rea şi urâtă. Uneori râzi de mine, de felul cum îmi stă clopul, de mutriţa mea voit strâmbă. Apoi râd şi eu, căci ai dreptate şi, oricum aş fi, tu mă priveşti mereu la fel, cu iubire. Râzi de mine cu mine şi cu iubire.

Mărturisesc că mă uimeşte în fiecare zi iubirea asta a ta… E cu mult mai mult decât am visat!
Cumva, tu duci visul mai departe… Mai sus…

Duci visul într-un alt vis!

Esti ca o torţă a iubirii! Torţa mea! Mereu alături! Departe de orice orgoliu, temeri şi frici…
De-acum, eu fără tine nu mai pot fi! Căci te port mereu în mine şi mă porţi mereu în tine…
Pentru tine nu există momente de neiubire! De pauză! Arzi continuu!

Eşti un perpetuum mobile al iubirii! Iar eu am devenit, astfel, cu tine torţă veşnică, milionară în iubire!

Binecuvântată sunt! Eu, acum femeie, langă tine! Tu acum bărbat! Două jumătăţi regăsite într-o sintonie a iubirii. De acum nu ne mai putem pierde unul de celălalt. Niciodată!
Uniţi suntem peste vieţi…

Eşti mai mult decât un suflet pereche! Eşti o parte din mine… O parte frumoasă care îmi aminteşte în fiecare clipă de tot ce e celest şi sfânt… De iubirea necondiţionată şi fără sfârşit.

Eşti torţa mea de iubire! De nestins şi mereu prezentă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu