vineri, 2 iulie 2010

Eu si cu mine

M-am rupt de somn de aproape 2 ore. Dar nu m-am trezit. Inca tatonez inceputul acestei zile. Si il pandesc e Bogdan. Pe mess. Adica astept sa apara online. De ce? Ca sa-i spun buna dimineata si poi sa ma bag inapoi la somn...
Privesc in jurul meu. La propriu. Sufrageria - camera mea - e plina de contraste.
Masa pentru televizor a devenit un mic sanctuar: lumanari, betisoare parfumate, cristale, cd-uri cu muzica, cd-player...Tot ce e necesar pentru hranirea sufletului... De fapt sufletul are nevoie doar de liniste. De acele momente in care mintea tace.
Langa acest mic departament al sufletului stau aparatele de gimnastica, bine pliate si nefolosite. De vreo 2 luni. Departamentul fizic.
Pe perete atarna tinta cu scai. Era un dar pentru Cristian, dar el a ras, spunand ca nu mai e de jucarii. Eu sunt.
Langa canapeaua cu saltea relaxa - care e cumparata anul trecut - stau eu, pe salteaua pneumatica cu pompa incorporata - care e cumparata sambata trecuta. Aici dorm de atunci. Spre marea mirare a celor care intra in sufragerie. A nu se intelege ca de o saptaman dorm intr-una! Nu asta am vrut sa pictez. Ce vreau eu sa spun(pictez) este ca de o saptamana nu mai folosesc canapeaua.
Cam atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu