vineri, 30 iulie 2010

Parasita

Bogdan a ales varianta A, cea in care ramanem prieteni, dar nu mai mult.
Initial alesese varianta B - aceea in care ar fi pus si el umarul un pic, ar fi sunat din cand in cand, ar fi venit in vizita, etc...Aceea in care eram impreuna(adica mai mult decat prieteni).
Dupa trei zile de la mail-ul in care ii propuneam cele doua variante, neprimind niciun semn, l-am intrebat ce a ales. Atunci a fost B, dar azi, s-a razgandit, si a reales - A
Adica nu mai suntem iubiti...Nu mai suntem impreuna. Ciudat, am fost parasita, dar nu ma simt deloc parasita.
Lucrurile s-au clarificat. Ramanem prieteni si fiecare e liber sa-si vada de viata lui. Vom iesi la cafea, pescuit si meditatie impreuna, dar nu mai mult...

Ma intreb de ce insista atat baietii sa fie impreuna cu o fata, adica vor mai multe drepturi asupra fetei(eventual si fidelitate deplina din partea ei), daca nu sunt dispusi sa isi asume si obligatii! Drepturi fara obligatii nu se poate! Nu poti avea drepturi fara sa oferi ceva.
Caci, de fiecare data, ei insista.

Cu Bogdan a fost asa: eu l-am invitat la intalnire, el a acceptat, a incerca sa ma ia in brate. Eu eram rece. Apoi el m-a invitat la o plimbare pe malul marii. M-a dus la Corbul, mi-a dat sa papa si sa beau vin rosu. Eu eram rece.
Apoi m-a dus la el acasa(ma autoinvitasem la o cafea la el), a incercat sa se apropie de mine...L-am respins...pe motiv ca e dezordine in camera lui si nu ma simt bine acolo. Am plecat fara sa privesc inapoi, dar ma cam tulburase...
Apoi eu l-am cautat si l-am intrebat daca pot sa-i fac un program pentru seara aceea. Raspuns: Da.
Incet-incet, timpul a trecut, el a devenit din ce in ce mai obo si nepasator. As putea spune ca ajunsesem la convingerea clara ca nu prea ii mai pasa de mine...Ca la fel de bine, sau poate si mai bine, i-ar fi si singur...Asa ca i-am oferit posibilitatea sa puna punct. Si a pus....
Oricum, prietenia noastra ramane in picioare!

Marturisesc ca ma doare un pic aceasta parasire. In decurs de un an am fost parasita de doua ori...Undeva e o problema...Poate ca la un moment dat ii sperii. Sau cer prea mult...

Sincer, am obosit...Voi fi mult mai transanta, inca de la inceput. Il voi intreba din start ce drak doreste de la mine si de ce vrea sa ne vedem? Nu-i e mai bine singur? De ce insista? Maine o sa-i para rau, cu siguranta, daca nu stie ce vrea...

Nu mai vreau sa cunosc barbati care nu se cunosc, care se dispretuiesc, care nu-si doresc mai nimic de la viata, care cer fidelitate si se intorc apoi cu curul la tine sa doarma linistiti! Am cunoscut destui...
Vreau sa intalnesc un barbat care stie cum e, cine e, ce vrea, tandru, onest, sincer, pe picioarele lui, in relatii bune cu mama, dar sa nu locuiasca cu ea(sa o respecte de la distanta)...Vreau liniste...
Stiu ca nu sunt deloc o pacoste! Stiu ca sunt o companie placuta, vesela, antrenanta...Stiu ca sunt independenta si bine infipta pe picioarele mele, stiu ce vreau!

:(
Si totusi, cu Bogdan era atat de fain...Mereu aveam despre ce sa vorbim...cu el nu ma plictiseam...el nu se supara...
E, uite ca s-a suparat si el! Ca cica as cauta cearta si ii cer prea mult...
offfffff
:((
Abia maine o sa simt cum ma simt. Azi sunt anesteziata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu