sâmbătă, 13 septembrie 2014

"Orasul judecatii de apoi"

E titlul unui film cu Meryl Streep - daca nu l-ati vazut inca, opriti-va si vedeti-l. ACUM!
Poate parea usor plictisitor, dar una peste alta, te lasa incarcat de un sentiment puternic ca viata e data ca sa iti invingi temerile si sa te lasi calauzit de inima...Si sa faci tot ceea ce iti doresti! Fara teama, dragii mei! Caci asta e tot ce ramane, e tot ce conteaza in momentul judecatii!
Eu cred ca orasul asta al judecatii e in fiecare din noi! Si ne trezim in el cand trecem prin momente dificile care ne scot brusc din aria de confort.

Privind asa lucrurile, totul devine incredibil de simplu!
N-ai niciun motiv sa te temi ca nu va fi bine, ca o sa iesi botit si pagubit, ca ...mai stiu eu ce motivatii gasim in pragul unei decizii. Inima te trage sa faci ceva, dar mintea croieste paienjanis de motive ca sa nu o faci!
Asta, cica, e liberul arbitru! Mama lui! El e bun, dar mintea e nebuna!

Da, azi regret ca nu m-am dus la cursul de pictura! Si lectie de dezvatare de minte sa-mi fie! Nu mai insir motivele gasite...Bleah!
DAR! Mai e un curs de Thai Chi - mi se paruse mie mult 560 lei pt un we, dar inima striga fremantand:
-Vreau! Vreau!
Acum...20 de ani, Vicol(exul sot si tata lui Simba), isi cumparase o carte(scumpa tare pe vremea aceea) de Taij Quan. M-a fascinat...Dar n-am reusit sa trec de primele 10 miscari! Era fantastic! Si a ramas acolo in mine sentimentul ca odata si odata o sa reiau exercitiile acelea de armonizare cu energiile universului...
A venit momentul!

Si mai e cursul de arta fotograficaaaaaa! Cu Bebe Pitei. Nu prea stiu ce sa zic de Bebe...I-am urmarit activitatea pe FB. Pe alocuri pare imatur si oleaca comunist. Dar vreau cursul acela! De muuuuult timp!
Doi ani de studiu, 800 lei/an.

Si in decembrie va fi iar un curs de pictura cu iubita Iudita!

Si mai e cursul de dans cu Iurie Brais...Am fost odata, de mult, cu Vicol la cursul asta. Trei luni. Si apoi singura vreo doua luni - ca terapie, caci deraiasem prin depresii si balarii sentimentale. Tipul, Iuris, e o explozie de energie, de motivatie, de viata, cu accent usor rusesc:
-Dragilor, aici, ca si afara, trebuie sa dati tot!
Si cat de bine iti prinde asta cand ai deraiat! Ce psiholog?! Ce extraveral?! Ia un curs de o luna cu Iuris si ajungi sa te adori!
Acum ma duc ca sa dansez! In sfarsit!

Multumesc universului ca a deschis drumul catre toate acestea! Resursele necesare ajung acum la mine foarte usor, firesc si pe calea dreapta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu