marți, 21 februarie 2017

Viaţa – între Louvre şi Hermitage

Viaţa este o înşiruire de momente pe care le trăim conform alegerilor făcute.

Vine o clipă în care poţi alege să joci altfel jocul, să schimbi ceva în viaţa ta. Atunci, mentalizând opţiunile, tu creezi câte o versiune a universului pentru fiecare nouă variantă. Oricât ţi s-ar părea de nerealist, ai curaj şi imaginează-ţi! Vei rămâne surprins de ceea ce va urma!

Cand îţi asumi una dintre variante – adică faci alegerea – tu ai paşit în acea nouă versiune. Ai schimbat planşa.

Trecem dintr-un tablou în altul, de la o clipă la alta, de la o alegere la alta, exact ca personajele pictate care se plimbă dintr-un tablou în altul.

Nu există – eu nu pot! Există doar – eu nu am curajul să încerc măcar să îmi imaginez că ar putea fi altfel!

Noi singuri ne blocăm variantele refuzând din start posibilitatea de a exista şi alte variante.

Dar, dacă îţi laşi imaginaţia şi inima să lucreze, tu poţi crea uşor cel puţin două alte variante pentru fiecare clipă. Odate mentalizate, ele deja există! Apoi nu mai faci decât un mic pas, acela al alegerii şi al asumării depline şi ai schimbat tabloul.

Noi singuri ne pictăm tabloul. Viaţa. Şi saltul în noua ramă se face atunci cand ne asumăm versiunea pe care ne-am imaginat-o!

Nimic mai simplu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu