vineri, 9 iunie 2017

Ardealu-i fruntea amu!

Lucrez. Cu căştile pe urechi.
Şi cu pisoii lângă mine.
Ei dorm. Unul ţocăie în somn. Au rămas doar 2 din 5. Ceilalţi 3 au căsuţe noi şi sunt foarte iubiţi. Au nimerit foarte bine cu toţii. Şi vor aduce multă bucurie în acele căsuţe, căci sunt pisoi speciali.

Am fost în Ardeal. Pe acolo oamenii sunt relaxaţi. Echilibraţi. Dacă e de muncă – muncesc, dacă e de distracţie – poi se distrează! Îmi plac oamenii de pe acolo!

Oare de ce din Ardeal vin cei mai mulţi artişti pe care îi ştiu eu?!...

Am ajuns să îmi urăsc oraşul natal… Mi se pare mizer. Mare şi prăfuit. Gălăgios şi plin de gunoaie. De oameni, ce să mai zic…?! Pe aici puţini sunt cei care pun şi suflet în ceea ce fac… Mai toţi caută să scoată bani… Cât mai mulţi bani…
Dacă nu îmi găseam locul în el… acum pare imposibil să mai reuşesc…

E posibil să ne naştem în oraşul greşit?! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu