luni, 12 iunie 2017

Dă-mi umărul tău şi un perete cu maci pictaţi!

Am nevoie de un semn din partea ta.

Unul care să însemne că poţi fii şi responsabil cât timp eu joc un şotron cu piticii mei.

Unul care să însemne că ai auzit când am strigat că nu mai vreau să fiu menajera din casă!

Unul care să arate că, din când în când, pot deveni copil cretin şi iresponsabil pentru că tu eşti acolo să preiei frâiele!

Am nevoie de un umăr de al tău ca să pot agăţa când şi când traista adultului în el şi eu, copilul, să ies la joacă.

Am nevoie de fapte mai mult decât de vorbe! Iar acum cea mai mare faptă a ta poate fi faptul că… îţi speli farfuria şi şosetele cu detergent! Că pictezi nişte maci superbi pe pereţii scorojiţi! Că îi oferi copilului din mine, ce va să vină, un cadru adecvat pentru joacă şi creativitate.
Un perete pictat în culori vesele care să mă facă să uit de Persedon. De zi şi de noapte.


Tare am nevoie de asta… Nu poţi fi doar tu copilul cretin… Uneori rolurile trebuie inversate! Da?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu