vineri, 22 august 2014

Alcoolul

E bun daca stii cand sa te opresti...
E un punct, pe care il simti...O linie peste care e recomandat sa nu sari, caci greu o sari inapoi...
Alcoolul te dezinhibeaza, face el ceva cu corpul calos care uneste cele doua emisfere - sper ca nu va asteptati sa fiu prea stiintifica acum - am gatat doua pahare doua pahare de wiskey cu cola(suficiente pentru calosul meu neobisnuit cu alcoolul)...

Acum, desi as mai cere un pahar...voi trece pe apa si fructe...

E o stare faina, plutesc, nu mai am nevoie de legi...sunt antigravitationala...Ma iubesc exact asa cum sunt!
Nu e nimic de perfectionat aici! Clar!
Cum pot pastra starea asta fara alcool, fructe sau apa?...
Ce o mentine? Caci acum nu mai beu...

Privesc coltul camerei si inteleg tot misterul...Eu sunt exact ceea ce sunt acum: lumina, iubire, liniste, armonie....Ca sa pastrez asta e suficient sa traiesc acum! E tot ce am!


-Hai, mai, termini si tu cu zdranganeala asta?...

https://www.youtube.com/watch?v=nHE7u40plD0&list=RDxk3BvNLeNgw&index=6

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu