sâmbătă, 23 august 2014

Perfectiunea in oglinda

Imi spunea la telefon printre noduri si lacrimi pe care nu le vedeam, dar le simteam...
-Si nu vad cu ce te-am ajutat eu pe tine...cu telefonul asta...

Avusesem inainte o lunga discutie despre perfectiune, despre necesitatea de a face cursuri de expert contabil ca sa fii apreciat profesional, despre cate probleme si angoase ascunde un om si cate luni de NLP sunt necesare ca sa aplice tehnicile si sa inlature crisparile - exact ca pe foile de ceapa, despre cum s-au rupt relatiile cu oamenii care nu ne apreciau pentru ca nu eram afaceristi...

Da, am trecut si eu prin etapa asta...Uitasem de ea...A ramas atat de mult in urma, incat acum, recunoscand-o in persoana cu care vorbeam la telefon, am devenit perfect constienta de momentul prezent, de cat de bine ma simt acum, cat de multe am in acest moment, de clinchetul clopoteilor de vant legati de usa de la intrare...

Sunt o explozie a vietii! Iar omul de la capatul firului a facut posibile toate astea! Am dat pe afara din toata iubirea care devenisem:

-Cum poti sa spui asa ceva?! Tu stii ca datorita tie m-am ridicat de la birou dupa 3 ore de lucru si am facut cea mai buna pauza cu putinta?! Tu stii ca tu m-ai facut sa constientizez maretia moomentului prezent, intr-o clipa in care eram prinsa in calcule si cifre?! Tu stii ca tu ai creat acum un moment benefic...aproape celest pentru mine?! Datorita tie vibratia mea a crescut brusc, pentru ca am constientizat ca sunt minunata exact asa cum sunt, ca nu conteaza daca gresec sau nu si ca eu nu sunt cifrele alea...Tu esti oglinda mea! Tu esti oomul minunat pe care il vad acum! Ce mai vrei tu sa perfectionezi la ceva care e deja perfect?! Esti minunata! Esti un magnet pentru minuni! Esti un om fain, bogat, onest, plin de iubire! Stii tot ce ai nevoie in aceasta clipa ca sa te simti minunat! Lasa in plata domnului mintea aia nebuna care te manipuleaza, iti pune piedici, te ghideaza catre angoase, temeri, frustrari si o continua perfectionare a perfectiunii...Intelegi?! E atat de simplu! Deschide-te si arata tuturor exact ceea ce esti! Caci esti perfecta!

La finalul acestei caderi de stele ma simteam ca un astru pe cer in noapte...Stralucitoare in toata plenitudinea iubirii pe care o impartaseam cu sufletul cald de la telefon...

Da, uneori e suficient sa existam pur si simplu, pentru ca doar simpla noastra prezenta aprinde scantei in cei din jur, pentru ca simplitatea are darul de a acentua iubirea.
Si nu e nevoie de niciun curs de expert pentru asta...
Din fericire, oricine o poate face si asta poate fi de ajuns ca sa ai o viata sublima!

Draga Balzac(si el stie cine e!), esti un om cu adevarat perfect si ce ai facut ieri pentru mine n-a mai facut-o nimeni niciodata atat de intens si celest!
Iti multumesc ce existi si ca ma suni exact cand am nevoie sa ma opresc si sa constientizez clipa - singura pe care o am!

Namaste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu