sâmbătă, 16 august 2014

Azi am fost pe platou

Nu stiu daca m-ati recunoscut, dar am fost figurant in filmul de scurt metraj "Valurile" - a fost difuzat acum cativa ani la HBO.
Eu una nu m-am recunoscut...Si m-am tot uitat dupa picioarele mele...Ca numai picioarele au fost filmate...Am trecut o data prin fata camerei, pe plaja, in rest am stat in planul secund intinsa la soare...
Sa ma fi schimbat intr-atat de mult machiajul???!! De nu mi-am recunoscut propriile picioare?! 

A fost interesanta ziua aceea...
Eram proaspat angajata la Rominserv Petromidia Navodari(de vreo 2 zile...), cand am primit un telefon de la o agentie de selectie si casting la care aplicasem cu luni bune inainte...Aproape uitasem de ei.
Deja ajunsesem la serviciu(la Navodari), iar solicitarea lor era pentru aceeasi zi peste 2 ore! Trebuia sa fiu inapoi in Constanta, la gara, pentru a fi preluata si dusa in Venus - aveam filmare!
Am inchis telefonul...Si acum ma intrebam cum drak fug eu de la noul meu serviciu! Nu trebuia sa ratez ocazia! Filmarii, nu a fugii de la serviciu!
Bineee, fie! Si a fugii de la serviciu!

Mi-am soptit in barba filozofic:
-Adevarul e cel mai bun, Iza!(care e o adaptare dupa vorba fostului sot: "cea mai buna mincina e adevarul!")

Si m-am dus hotarata la sefa de birou si i-am zis:
-Am nevoie de o zi libera. Mai exact ziua de azi.
-...De ce?!...Vrei sa pleci de la noi?!...Deja?!!!
-Nu!!! Am fost sunata de o agentie care se ocupa de casting la care am aplicat mai de mult...Azi au filmari la Venus si au nevoie de figuranti si vreau sa ma duc!
-Aaaa! Super! Sigur! Du-te! Si sa ne povestesti cum a fost! Cum sa ratezi asa ceva?!
Imediat a venit si replica unui coleg din birou, martor la invoire:
-Acum o sa avem un figurant printre noi la propriu si la figurat!

Asa ca am zburat inapoi catre Constanta! Pe drum m-am gandit ca ar mai fi si altii care s-ar bucura de experienta asta! Intrebasem deja la telefon daca mai au nevoie si de alti figuranti, iar raspunsul fusese DA!
L-am sunat pe tata - care a acceptat bucuros - si pe altii...Dintre toti acei "altii", o vara a fost singura interesata de inedita experienta.

A fost o zi "altfel"...Sarcina mea a fost sa stau pe plaja...Am fost platita pentru o zi de plaja...In plus am avut asigurat transportul, masa, sucuri, apa si cafea...Si o experienta noua.
Tata s-a simtit tare bine! Se plimba curios de colo colo si punea, asa cum ii e obiceiul, 1001 de intrebari. La un moment dat, un tip care se ocupa cu directionarea prin platou(adica pe plaja), cu primirea si indrumarea figurantilor, alimentarea platoului cu cele necesare si tinerea la distanta a curiosilor - care depasisera banda galbena, l-a remarcat pe tata si l-a rugat sa tina curiosii la distanta - ceea ce tata a luat in foarte serios, asa ca replica lui afectata si gomoasa - pentru vreo doua ore si de-a lungul benzii galbene, a fost:
-Va rugam pastrati distanta, aici se fil-mea-za!
A fost rolul vietii lui!
Iar scena vietii lui - filmata - a fost una in care trebuia sa treaca prin planul secund, catre mare. Scena aceea s-a filmat doar de 2 ori, dar pe tata au uitat sa-l anunte ca e gata, asa ca el a continuat trecerea aceea extraordinar de bine jucata timp de alte 2-3 scene filmate de cate 2-3 ori... Deja obosise, saracul...Noroc ca cineva din platou, a sesizat la una din filmarile pe care le urmarea pe monitor:
-Domnul acela cu camasa alba a mai trecut si in cadrele anterioare...I-a spus cineva sa se opreasca?!
Nu-i spusese nimeni...Era ca un bug in matrice...Domnul cu camasa alba aparea eronat in mai multe scene exact ca femeia cu rochie rosie din Matrix.


Eeee, azi am fost iar pe platou! De data asta cu Bogdan. Ca subaltern al lui! De fapt eu am sperat sa ma bucur de o zi de plaja, dar, in ciuda stirilor care erau transmise in direct(si care erau motivul prezentei noastre acolo) - cum ca vremea e insorita si ca nu mai e loc de turisti pe litoral, a fost frig...Am tremurat 4 ore infasurata sumar intr-un prosop...Si n-am avut voie sa pun mana pe nimic... :(

Asa arata plaja "plina de turisti" pe la ora 8:

Dar am avut parte de un rasarit rapid...abia insinuat printre nori!

Sezloange balansoar libereeee la discretie:
Intr-unul dormea adanc Cenusareasa...

Si am vazut, din nou, culisele unei filmari.
Iaca cateva scene, dar de pe scena vietii:

Erau fascinante oglizile acelea din barul pe terasa caruia era filmarea. Tablouri perfecte ale realitatii schimbatoare...


Si am facut, in voie, cate poze am vrut io! De data asta lui Bogdan care niciodata nu sta la pozat. Acum era prea ocupat ca sa imi strice pozele, asa ca l-am prins in fel si chip!


Si tot azi am fost la un interviu adhoc organizat de noul meu sef.

Pai da, daca sunt treaza de la 4.30, e firesc sa fi facut atatea, nu?!

Ma sunase de joi(prima mea zi de lene) sa imi spuna ca e interesat sa aibe un om cu cunostintele si experienta mea in echipa lui si ramasese sa ne intalnim in weekend.
O intalnire deschisa. Tipul pare 100% un om sincer, integru si autentic.
Am avut ocazia sa il vad conducand masina(a venit sa ma ia de acasa ca sa mergem impreuna la birou unde mi-a aratat cu ce urma sa ma ocup) - si e stiut ca poti sa iti dai seama de felul in care gandeste cineva dupa cum conduce masina...Si sa il ascult vorbind la telefon cu 3 subalterni.
Si mi-a placut ce am vazut si auzit: calm, seriozitate, hotarare, organizare si, deloc in ultimul rand, amiabilitate si cooperare!

Asa ca abia astept ziua de luni ca sa imi dau demisia catre noul meu job - voi face aceleasi lucruri ca si pana acum, doar ca pentru bani mai multi, un program mai scurt si cu un sef fain!
Si sa stiti ca pe cine am intrebat despre el(caci am cerut feedback-uri ca sa nu cad din lac in put) mi-a zis ca e un om "de nota 10". Da?! Ca sa nu ziceti ca iar ma imbat cu apa rece!

 Hehe - iaca ca ziua de luni poate fi si motivanta ca sa te duci la serviciu!
Va fi o zi memorabile de luni!
Am promis, deja, la solicitarea a doi colegi, ca, atunci cand voi fi sunata de HR si chestionata asupra motivelor plecarii mele...sa sugerez ferm sa organizeze un sondaj secret pentru a afla cum e privit ca sef actualul meu sef...Pentru ca, daca e un bun inginer, ca sef e o mare problema! E cel mai demotivant om cu care am lucrat vreodata.
Ar fi cateva voci care mi-ar spune acum:
-Ti-am spus eu!
Si carora le raspundeam:
-Bai, orice om are si parti bune...Nu se poate!
Am descoperit ca mi-e imposibil sa descopar partile bune ale sefului meu si deja au trecut sase luni...
Ce sa o mai lungim: e un nemernic! Iar cunostintele lui de bun inginer sunt total eclipsate de ...restul...

Deci, iata cum mijeste o noua zi, noua saptamana, o noua experienta!

"Viata are gust, daca inima ta e tot timpul deschisaaaaaa, Viata are gust, bucura-te de ea cu adevaraaaaat!"
Holograf - reclama la Coca Cola

PS: maine dimineata voi fi din nou la filmari! Urati-mi bafta!
-Bafta, Iza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu