vineri, 22 august 2014

Hang drum

Waw! E cu adevarat minunat...picat din cer...Nu ma mai satur de sunetele lui...
https://www.youtube.com/watch?v=xk3BvNLeNgw

Pe sunetele lui si dupa doua pahare de wiskey cu cola :P , i-am spus:
-Gata! Acum stiu de ce te iubesc eu pe tine! Esti un om minunat!
-Mdaaaa...
-Cum?! Nu ti-am zis niciodata nimeni cat esti de minunat?!
-Marrr...
-Esti cu adevarat minunat! Stii de ce?
-Vorbeste wiskey-ul din tine...
-Poate si el...Ca m-a dezinhibat...dar mai e ceva: chiar esti minunat si o sa-ti spun si de ce: esti cel mai sincer om pe care l-am intalnit vreodata!!!!
-Mda...
Aici m-au podidit lacrimile si am fugit sa-mi suflu mucii...Acum stiu, in sfarsit, care e sensul meu in viata lui...Mai ramane sa gasesc calea sa ii spun asta, si anume: cat de fain e, dincolo de orice aparenta, ego, pantaloni de ursulet de plus...sau orice mai ai alege el sa afiseze...

https://www.youtube.com/watch?v=c0xxnFqdBCE&list=RDxk3BvNLeNgw&index=3
Iubesc instrumentul asta si il vreau in fiecare zi in viata mea!
Multumesc universului ca a deschis calea dreapta  catre el!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu