marți, 9 mai 2017

Comandă nouă pentru viaţă

Viaţa este acel curier al experieţelor pe care le ceri şi le atragi fără să ştii. Dacă ar fi să îi iei un interviu şi să o întrebi care e scopul ei va răspunde onest:
-Doar să îţi livrez în timp pachetele comandate.
-Cum adică “în timp”?
-E vorba de timpul potrivit. Pentru fiecare pachet tu trebuie să fii pe recepţie. Uneori eu le aduc, dar nu e nimeni acolo. Eu dau, dar numai dacă şi tu poţi primi. Şi numai dacă îl poţi duce.

Viaţa ne aduce experienţele de care avem nevoie. Unele frumos ambalate, altele… deloc ambalate. Iar iubirea este cea mai transformatoare dintre ele.

Am cerut iubirea din prima clipă a acestei vieţi. Copil, adolescent, mamă, soţie, amantă, iubită… Toate au fost etape în timp pentru această experienţă. Trepte pe scara sufletului meu.

Sunt un om solitar. Nu singuratic, ci solitar. Asta înseamnă că mă simt bine în singurătatea mea. Pentru cei ca mine e dificil să primească iubirea. O pot dărui. Fără vorbe multe. Doar fapte, unele la limita imposibilului. Dar e greu să o şi primească înapoi…

Viaţa mi-a dat iubirea sub multe forme. Pentru că am cerut-o constant. Ani de zile urarea mea pentru sărbătoriţi a fost – să iubeşti şi să fii iubit! Era ceea ce vroiam pentru mine şi mi se părea cel mai frumos dar pe care îl poţi primi de la viaţă.

Deci sunt un om capabil să iubească şi să dăruiască iubire, dar incapabil să o primească… Şi în jurul meu sunt oameni care aşteaptă cu braţele pline de iubire pentru mine. Aşteaptă să le deschid.
Acum realizez că eu nu am cheia pentru această uşă… Şi că, uneori, aleg să le întorc spatele, neştiind ce să fac… Am realizat că iubirea lor e mare, pentru că ei rămân aşa, în aşteptare, în faţa uşii mele… Ştiind, sau poate doar sperând, că într-o bună zi voi primi darul lor…

E timpul să cer vieţii să îmi aducă cheia aceea de care am nevoie pentru a primi iubirea. Vreau să primesc iubirea care mi se oferă, sub toate formele ei! Vreau să descui uşa aceasta. Vreau să cadă zidul pe care l-am ridicat în jurul meu, vreau să mă pot lăsa iubită.

Îi cer vieţii ca experienţa care va urma să fie una despre arta de a primi iubirea, sub toate formele ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu