vineri, 6 ianuarie 2017

Pisoi covrig

A venit frigul şi pe aici. Dacă pană acum ne-am alintat şi chiar am avut parte de zile cu soare, acum e frig. Duduie focul în sobă toată ziua, căci nu se mai poate sta fără foc.
Pisicile sunt şi ele în preajmă. Miţuc toarce cu o mutră aiurită lângă mâna mea dreaptă. Priveşte monitorul şi îmi urmăreşte fiecare mişcare. Din când în când plescăie pofticios – cei care îl cunosc îi ştiu obiceiul de a prinde ceva şi a suge ca un bebe.
Alesia sforăie pe păturica ei vernil. Pe masă, lângă calculatorul stricat al lui Marius.
Eu… m-am trezit cu o mică durere de gât. Un ceai şi câteva picături de tinctură de propolis. Mă gândesc să caut un film… Unul din cele romantice care lui nu îi plac.
Azi nu vreau să mă gândesc nici la trecut şi nici la viitor. O să iau lucrurile aşa cum vin.
3 smochine uscate… 1 covrig… Şi ceaiul… Iamii!

Până la urmă nu e deloc rău să stai lângă soba fierbinte ronţăind o smochină cu un pisoi torcăcios şi curios lângă tine!
Nu e rău de loc!


O zi minunată să fie, dar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu