luni, 27 martie 2017

Altfel nu poate fi...

Nu te-am uitat, iubire, căci nu aş avea cum! Faci parte din mine acum.

Dar nu mai poate fi ceea ce deja a fost…
Cărţile de pe masă s-au fumat, e timpul pentru o mână nouă şi alt scenariu.
Un scenariu în care amândoi schimbăm tactica.

Tot ce a fost şi-a avut un rost. Până acum, relaţia noastră a descătuşat toţi demonii pe care îi putea atinge. Şi-a atins menirea! De acum se cere ceva nou.
Alte roluri. Alte scenarii. Alte vise.

Eşti pregătit să reiei jocul, dar în alt mod?
Eşti gata să laşi în urmă tot ce a fost, să te scuturi de demoni şi să te reinventezi?
Trebuie să fie pe acolo nişte vise uitate la care să te poţi raporta acum… Căci mereu avem vise uitate!

Şi tu ştii care e demonul tău cel mai mare… El încă e în spatele tău. Îţi pândeşte fiecare mişcare şi îţi vânează slabiciunile, aşteptând clipa potrvită să se ia, din nou, de tine.

Eu nu îţi pot promite nimic, pentru că eu nu te pot feri de el! Doar tu poţi face asta…

Aşa că, iubire, şterge-ţi lacimile şi cautăţi visele acelea uitate. Fă-ţi o viaţa nouă.
Eu sunt aici şi mereu voi fi. Cu tine, sau fără tine…
Pentru tine acum e momentul să te regăseşti. Şi, după ce vei reuşi asta, mă vei regăsi şi pe mine.

Altfel nu poate fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu