sâmbătă, 4 martie 2017

Tatăl meu…

Tatăl meu îmi oferă întotdeauna flori de 1 martie. Şi de 8 martie. Dintotdeauna. Din cauza lui sunt dezamăgită de bărbatul din viaţa mea, dacă sare peste aceste buchete.

Tatăl meu obişnuieşte să repare lucrurile. Rar le aruncă şi decide că e timpul să cumpere ceva nou. Din cauza lui am pretenţia de la bărbatul de lângă mine să se priceapă la reparaţii şi să le facă cu nimic.

Tatăl meu mă iubeşte, ştiu sigur asta. Nu mi-o spune niciodată, dar mă suportă aşa cum sunt. Tăcută şi ciufută. Din cauza lui am ajuns să detest declaraţiile de dragoste şi să prefer faptele.

Tatăl meu a tăiat limba mare de la ceasul de pe perete – acum limba mică este mai lungă decât limba mare, deci minutele au devenit ore şi orele minute. Din cauza lui nu mai ştiu cât timp să fierb pastele.


Să fie de bine? Să fie de rău?...

Un comentariu:

  1. Numai atat despre tatal tau ? Credeam ca poti sa scrii un roman. Eu il admir pentru tot ce a facut si face in continuare pentru copiii si nepotii lui. Eu, sincer, nu am facut prea mult pentru ai mei. Dar am facut esentialul. El, in afara de esential a intrat mult in detalii. V-a rasfatat. Poate a vrut sa recompenseze lipsa mamei. A reusit, cred eu. Iubiti-l, merita ! Nu-i spuneti, aratatii !

    RăspundețiȘtergere