sâmbătă, 27 iunie 2015

Breviar

Azi nu sunt nicicum.

Soarele m-a năucit. Chiar şi aşa, mai mult pitit prin nori.

Fotografiile n-au ieşit. Nicimăcar una care să merite atenţie. Poate doar calul “futogenic”(că simţise pramatia că îi acordam atenţie, aşa că şi-a etalat mândreţea, care tot creştea sub ochii mei, spre deliciul ţiganilor care nu mai puteau de râs), dar nu îndrăznesc să îl expun. Nu încă.

Caramelele sunt prea mari.

Fasolea cu afumătură fu bună, dar fu fără ceapă….

Simba a încercat să mă dea cu var… Asta e trist…. şi e de ieri… şi o să îmi mai ia câteva zile să îmi revin…

Vichingul e haios tare azi, dar jumătate de zi s-a plimbat prin Mamaia(cică ieşisesm împreună, numai că eu, am rămas mult în urmă, gură cască cu aparat foto de gât, aşa că el şi-a făcut singur plimarea şi io asemenea), iar cealaltă jumătate o împarte în două: o parte de stat cu căştile pe urechi şi vizionat Urzeala aia a tronurilor care nu se mai termină, cealaltă e în desfăşurare -  somn cu bulbuci şi sforăituri.

Hai să recapitulăm: mi-am dat bănuţii pe – 1 covrig, o apă, o cană pe care scrie “cel mai bun coleg”(era pentru Viching, dar n-o vrea, că, cică, el nu e un coleg bun), o lampă tanga pentru cap.
Nu ştiţi ce e? E o lampă din aceea de miner – trei curele elastice pe care le poţi uşor confunda cu un chilot tanga care susţin un bec care ar veni fie pe buric, fie pe frunte. După cum o aplici.
Aaaa! Şi pe un cataif! Iamiii! Dar… e pentru cafea… Acum mă mulţumesc cu cara-melele pe care le rup în două ca să le pot mânca. Caramelele americane! E clar, ei au gura mare.
Şi o brăţară cu zodia leului pentru Simba. Asta aşa, pentru că m-a dat cu var…

Am băut un pahar de vin roşu demisec. Bun.  Dar puţin.

Mda… cam asta e…
Oare intru iar în reflux?

Mai poate fi faptul că săptămâna asta am tot fost prin lume… Diverse…
Ba m-am şi bătut cu vişine…  Ba şi Simba ….


Amu mă repliez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu