luni, 25 aprilie 2016

25 aprilie 2016 - ziua în care Marius şi-a reluat calea

Fiecare este în atelierul său acum… Eu am rămas în faţa casei cu laptopul şi rufele mele…(Apropos de rufe – să nu întrebaţi niciodată o femeie de ce spală câte 10 maşini de rufe pe zi şi nici unde le va întinde, căci nu există răspuns şi, cu siguranţă, faptul nu are nicio noimă… )

El şi-a mutat  aria de lucru peste drum… A ales una din cele 4 lucrări neterminate şi s-a apucat… reapucat de ea. După 7 ani… Căci nu sunt chiar 8 cum calculasem eu…

E ziua în care Marius Pop, artistul, şi-a reluat calea…

E tăcut acolo, la masa lui.
Eu îl spionez discret de la masa mea… Cu un ceai din muguri de pin în faţă…

E un moment cald… Firesc… E aşa cum trebuie să fie…

Vom fi un pic rupţi de acest flux atunci când vom pleca la drum. Dar, odată făcuţi primii paşi, drumul se va deschide de la sine înaintea noastră…


E ziua în care sunt fericită pentru că el, artistul Marius Pop, s-a reîntors la lucrările lui...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu