miercuri, 6 aprilie 2016

Breviar premiat!



O buburuză se tot plimbă pe masa mea. Dintâi a dat buza pe tastatură, pe lângă caps lock.


Acum mişună pe sub muşcata care dansează în ghiveciul ei.

Ha! Acum se plimbă cu picioare pe cer!

Iar eu… m-am topit la soare şi m-am scurs din tricoul meu negru, pe cimentul din curtea din faţa casei, în zeci de culori!

O parte le-am purtat pe tălpile saboţilor de cauciuc. Verzi. Şi le-am pus pe covoraşul de la intrare.


Am uitat ce zi este astăzi… În săptămână! Iupiii! Beau, încă un pahar, pentru asta!

Un înger a trecut, şi azi, pe la poarta mea. Am vorbit în italiană de… ne-am înţeles ca prin minune!
“Piano, piano! Facciamo qualcosa cose!”

Şi grădinarul de la ONU. L-am supravegheat îndeaproape. Udă bine salata! 
“Tutto e fatto bene!”

Clopotele bat de fix.

Eu nu mai sunt nici-cum!

Şi îmi place asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu