sâmbătă, 14 februarie 2015

Ziua indragostelilor

Dimineata de alint. Caci e sambata si e Bogdan. Am deschis ochii. El e pe fotoliul regal umplut cu iarba de mare. La calculator. M-am scoborat din patut si m-am mutat in bratele lui ca sa ma cuibaresc pe umarul stang. Acolo, la locul meu de persana. 
Il simt cald, primitor. Inima mea e deasupra inimii lui. Ii simt bataile. Vibratiile. Ma las invaluita de iubire.

Am deschis fereastra. Aer curat. O zi innorata, dar placuta. 
M-am mutat in patut.
Am primit cafeaua cu miere - rasfatul matinal.
Bogdan a veni cu o tava cu papa. I-am facut semn ca nu vreau.
-E paine prajita cu unt... Am facut pentru doi!
-Oooo....
Uitasem - si-a luat prajitor de paine si ii marturisisem ca paine prajita cu unt as manca dimineata. Ador painea cu unt! Daca mai e si paine prajita, ma topesc odata cu untul...
Fiecara imbucatura imi aminteste de copilarie... Poate pentru ca bunica ne dadea la gura putineiului unt proaspat pe paine... Sau pentru ca tornada mi-a luat pe sus, si mie, casuta, si acum ratacesc pe cararea aurita in cautarea drumului catre Kansas...

Sunt acordata cu spatiul din jur. Rezonez. Vibrez. E armonie. E liniste. Pace. Sunt invaluita in iubire. Campul inimii creste. Sunt binecuvantata. Ocrotita. Iubita. Sunt in curgere... 
Il simt pe Bogdan aproape. Campurile noastre se intrepatrund. 
Poate ca ziua aceasta chiar e o zi speciala...

E minunat, cu adevarat minunat... In astfel e clipe e imposibil sa iti doresti mai mult... Dorintele dispar... Esti implinit... Esti complet...

Atat de simplu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu