marți, 24 martie 2015

Sărutul tău m-a trezit la viaţă

Azi m-ai sărutat atât de dulce...
Chiar dacă a fost un sărut cerut, n-a fost cerşit ca altădată. Căci nu ştiam dacă te vei opri o clipă şi abia schiţat a fost gestul meu.
Te-ai aplecat uşor spre mine şi abia simţit ţi-ai lipit buzele calde de buzele mele însetate... Pentru câteva secunde infinite...
Şi, da, sunt fericită... Sărutul tău m-a umplut de viaţă şi iubire pură.
Mi-am amintit cum mă strangeai în braţe la început. Acolo, pe malul mării învolburate, într-o seara teribilă de toamnă... Stăteai în spatele meu şi mă ţineai de talie. Te adăpostisei cumva de vântul pe care eu îl provocam ca o fregată ce despică valurile înspumate. Te simţeam cald şi curios să aflii ce e sub hainele acelea. Dar şi timid şi protector...
Drag leu timid, drag viching tandru, drag suflet războinic şi rătăcitor...

Te-am regăsit aşa cum te ştiam dintotdeauna... Şi fericită sunt acum de tot ceea ce simt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu