marți, 4 august 2015

Arca spre cer

Mi-a fost încredinţat.
De la distanţă nu l-am auzit. Era ca toti ceilalţi, poate doar un pic mai singuratic, acolo, pe marginea coastei. Şovăiam.
-Du-te lângă el. Vreau să scrii povestea lui…
Vocea care m-a îndrumat a fost o împingere de la spate.
M-am apropiat şi am simţit că el mă aştepta în iubire să îmi vorbească…
Dar abia când i-am dat ocol, desculţă, l-am auzit!
Mai mult de treisferturi din trunchiul lui lipsea… Partea dinspre munte, nevăzută, era scobită ca o arcă verticală. Rămăsese doar scoarţa… Iar asta nu împiedicase coroana să rămână verde şi bogată. Din exterior, nimic nu trăda ascunzişul din inima lui.
M-am cuibărit acolo, în curbura scoarţei sale, cu ochii închişi. Trunchiul, atât cât mai rămâsese din el, era cald, tandru, iubitor… Mă simţeam ca într-o barcă plutind către cer… M-am abandonat drumului…
I-am auzit şoapta:
-Iubeşte… Oricât de puţin a mai rămas din tine, iubeşte… Deschide-te şi dăruieşte căldura inimii tale…

Am ridicat ochii către coroana verde de deasupra şi am văzut drumul spre cer.






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu