luni, 10 august 2015

Sărutul lor

Am surprins gestul pe stradă, în Sibiu. Între un bărbat şi o femeie trecuţi de 44 de ani, deloc stingheriţi de prezenţa celor din jur…

Dintâi nu am fost sigură că am văzut bine – eram obosită şi mai mult intuiam imaginile decât le vedeam.

Aşa că m-am focalizat cu mai multă atenţie asupra lor. I-am pândit cu sufletul la gură, rugându-mă să repete gestul acela la care avusesem sentimentul că am fost martoră.

Şi el a  venit! De data aceasta a fost clar!
Simplu, curat, pur…
El a prins-o tandru cu vârful degetelor de bărbie şi i-a sărutat buzele, acolo, în mijlocul mulţimii. Fără reţineri! Fără priviri furişate, sau ruşinate, în stânga sau în dreapta, complet implicat şi plin de duioşie… Ea nu a cerut acest sărut… El i l-a dăruit aproape pe neaşteptate…

M-am surprins înduioşată până la lacrimi. Zâmbeam încântată. Şi întristată.

Căci am realizat că… eu nu am avut niciodată parte de un astfel de sărut… Că săruturile pe care le-am primit, toate, au fost cerute… Uneori îndelung cerşite…

De ce mă simt acum ca o cerşetoare la colţ de sărut?!

Pentru că asta sunt! Şi, dacă îi voi cere universului un astfel de sărut, o voi face tot pentru că sunt o cerşetoare de iubire…

Iată-mă, din nou, însingurată ca o floare de colţ… De colţ de sărut…


Binecuvântaţi aceia care dau săruturi curate la colţ de iubire… Fericiţi aceia care primesc astfel de săruturi…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu