miercuri, 12 august 2015

Sunt femeie!



Gata! Până aici!

Dragul meu, uite cum stau lucrurile:

Sunt femeie!
Sunt o fiinţă caldă, iubitoare, tandră, romantică.
Şi sunt dornică să exprim şi să îmi manifest firea, fără oprelişti, fără interdicţii, onest şi loial!

Am nevoie de tine ca să fiu fidelă!

Am nevoie de tine, pentru că, uneori, sunt slabă, iar tu eşti cel puternic! Tu eşti rama, eu sunt tabloul!
Nu putem unul fără celălalt!  
Eu nu pot exprima frumuseţea fără sprijinul tău, iar tu ai nevoie de ceea ce eu port, de atâta amar de vreme, în inimă!

Tu nu înţelegi că nu am cum să inhib toate astea?!

Tu nu înţelegi că eu am nevoie să faci dragoste cu mine, exact aşa cum o floare are nevoie de apă! Că sexul sălbatic îmi prieşte exact la fel de bine ca o tornadă unui lan de floarea soarelui?!

Tu nu înţelegi că dacă am ajuns să îţi cerşesc săruturi, e pentru că tânjesc după ele?! Nu sunt mofturi, căci ele mă hrănesc!

Tu nu întelegi că dacă m-am oprit cu lacrimi în ochi în faţa ta şi ţi-am cerut să vorbeşti cu mine, e pentru că am nevoie de un prieten?! Şi nu pentru că sunt buricul propriului meu univers?!

Tu nu înţelegi că sunt capabilă de cele mai mari sacrificii, dar că uneori devin mică şi slabă şi atunci mă frâng?! Atunci ar trebui să apari tu, umărul protector...

Sunt aici ca să te iubesc! Ca să mă oglindesc în ochii tăi! Ca să îţi fiu prieten fidel şi plin de iubire!
Nu sunt duşmanul tău! Şi nici atât de orgolioasă pe cum crezi tu... Dimpotrivă...

Da, te iubesc...
Dar, după atâta amar de vreme, nu mai am resurse să aştept ca tu să te deschizi...

Deseori îmi înfig unghiile în carne, îmi înghit nodul de plâns ca să tac şi să trec mai departe... Căci tu nu suporţi să mă vezi plângând...

Te rog, ... înţelege, sunt femeie şi nu pot fi altfel...
Dacă m-ai căutat şi adus în viaţa ta, de ce, acum, mă ţii închisă într-o cutie?!

De ce?!

Sunt frumoasă, zâmbitoare şi copilăroasă atunci când pot fi eu însămi.
Devin tăcută, rece şi nevrotică, atunci când tu mă forţezi să fiu altceva.
E simplu!
Lasă-mă să fiu eu însămi, îngăduie-mi să aduc în viaţa noastră iubirea şi tandreţea, de-mi voie să mă cuibăresc la pieptul tău atunci când dorm...
Lasă-mă să te iubesc...

Căci sunt femeie şi pentru asta sunt făcută! 
Dintotdeauna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu