marți, 7 aprilie 2015

Suma viciilor e constantă pe cap de om citadin



Înfulecam în neştire din cartofii prăjiţi cu usturoi şi muştar. 
Vichingul mă privea. Privirea lui şocată m-a tras de atenţie.
M-am regăsit şi m-a bufnit râsul.
-Ai văzut, Izaurooo?! Bagi în tine în neştire! Sunt ca un drog!

De ceva vreme am redescoperit savoarea cofeinei zilnice. Musai cu frişcă. Desigur, nimic sănătos la mijloc. Căci folosesc pliculeţe de “3 în 1” şi un tub de frişcă cu nanoparticule.
Am intrat radioasă pe uşa de la birou. Erau 3 colegi acolo. Toţi 3 băieţi cu chef de glume.
-Vreţi un 3 în 1 cu frişcă?
În secunda următoare i-am văzut zâmbind pe sub mustaţă. Nu se priveau de teamă să nu îi bufnească râsul şi glumele deşucheate. Priveau în jos.Brusc, am realizat la ce se gândeau.
-Băăăăi, şi nu vă gândiţi la prostii!
-Eu unul mă întrebam dacă am înţeles bine ce ai spus…
-Eu aş vrea, dar mă sfiesc de ceilalţi… Şi aş vrea fără friscă…
-Un 4 în 1 se poate?

Petrec mult timp pe facebook. Uneori e timp câştigat. Alteori îl simt ca timp pierdut. O vreme mi-am dezactivat contul. O vreme scurtă…

-Luaţi covrigi! Sunt calzi!
-… Băi, azi numai prostii am mâncat…
-Ia, măi, că e cald… Aproape s-a lipit de pungă…
Am luat… Era grozav! M-am dus şi am mai cumpărat 2… Şi 3 gogoşi cu mult zahăr pudră… Şi un polonez. Covrig. Şi o pungă de pufuleţi “Veveriţa pofticioasă”.

Dar nu mai fumez de mai bine de 1 an.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu