miercuri, 23 decembrie 2015

Cele două cuvinte

Să ştii că nu mi-a fost uşor.
Erau pe buzele mele, ardeau să fie rostite, mă înecam cu ele.
Dar, o vreme, doar le-am înghiţit. Pe amândouă. Căci sunt doar două cuvinte.

M-am temut să le dau liber să zboare, căci nu mai zburaseră de mult...
Şi nu vroiam să cadă, păsări cu aripile retezate, în pământ.

Apoi a fost acel moment în care sufletele noastre s-au conectat într-o adâncă îmbrăţişare. Acel moment în care am devenit unul şi acelaşi. Un om complet cu o singură inimă mare.
Şi ele au prins momentul şi şi-au luat zborul de pe buzele mele... S-au înălţat firesc, fără nicio ezitare, de parcă zburaseră aşa dintotdeauna...

Mi-a plăcut se le urmăresc cum se înalţă... Cum ne dau ocol şi ne învăluie în căldură... Şi cum se întorc, înapoi la mine, roi de fluturi curcubeu!


Acum ştiu zborul. Odată ce le simt pe buze le las libere. Le simţi?! Toate stiu un singur drum – acela către tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu