duminică, 27 decembrie 2015

M-am scos la măritat sau donez viaţă de femeie fără căpătâi!

Cum am ajuns  aici, eu, celibatară convinsă?!
Păi… pot invoca cel puţin două motive… Sau trei… Sau… Vedem câte ies!

Deci, am deraiat rău de tot. Mi se cam fâlfâie acum de viaţa mea, de … visele mele, de ideea aceea cu partenerul divin care, odată întâlnit, datorită alchimiei, va duce la o dinamică greu de imaginat şi toate, toate câte sunt se vor rezolva ca prin farmec!

Am de ales între a pune punct cu toate, a face o crimă ca să fiu închisă pe viaţă şi să am răgaz pentru meditaţie sau a mă mărita.

So, decât să mă omor sau să omor pe altul, parcă ideea cu măritişul e mai trendi.

Aşa că deschid porţile şi mă dau spre măritat.

Dau anuţ acum:
Femeie de gheaţă, plină de fiţe şi pretenţii, dusă pe câmpii, greu de înţeles, împosibil de strunit – căci face numai ce vrea ea!  - cu aptitudini artistice literare de necontestat şi ceva talent fotografic, capabilă să aducă un bărbat în punctul cuminant dar să nu îl lase acolo şi să îl coboare rapid în iad…
Femeie frumoasă doar dacă îţi place să cauţi ca un miner, adânc, foarte adânc… Femeie blândă, dacă ştii cum să o îmbunezi… Femeie dulce, dacă ştii cum să o mângâi să toarcă… Femeie harnică, dacă te vede că ţi-i foame şi vrei odihnă…. Toate le are femeia asta, numai să ştii tu pe ce comutatoare să apeşi! E, vorba aia: gospodină în pat, doamnă în bucătărie şi curvă în societate… Sau altfel aranjate.

So, pentru toţi cei interesaţi, dacă vreţi aşa ceva, fata e disponibilă.
Cu obligaţii, cu pisici, fără nimic al ei.

Daţi un rotocol de fum pe undeva. O să îl văd!
Anunţ valabil doar 21 de zile!


După acest termen se vor autodistruge: atât fata cât şi anunţul.

Un comentariu: