joi, 31 decembrie 2015

Revelion 2016 - Reset pentru o viaţă în iubire, fericire şi împlinire!




Se termină încă un an. Într-o singură noapte. Cum e posibil ca un an să se termine într-o singură noapte?! Mai exact, o singură secundă! Ceva nu e firesc aici, cu siguranţă...

Firesc este, poate, faptul că acest moment ne strânge, cumva, laolaltă într-un acelaşi complot: Revelionul!
Căci da, e firesc să fii cu ceilalţi! Şi, mai ales, cu cei care, probabil, vor fi lângă tine şi de acum încolo. Sau, mai simplu, cu cei dragi, aproape de sufletul tău.

Da, Revelionul este un complot, dar unul fain! E un joc al minţii prinse în timp, un joc menit să te ducă la un nou început. Un moment de reset! Un moment în care tu să ai motiv să decizi: gata, fix din clipa asta nouă din 2016 aleg să îmi schimb viaţa! În ceva minunat, într-un şir lung de momente fericite, într-un motiv continuu de bucurie şi împlinire!

Da, asta e Revelionul, sau fracţiunea aceea de secundă care, pe fiecare ne prinde defazat pe glob, astfel încât, de sus, pare ca un val de artificii şi promisiuni care străbate planeta dintr-un capăt în celălalt!

Mă întreb dacă sunt oameni care nu participă la acest moment. Poate bebeluşii... Căci ei, încă, nu au noţiunea timpului. Şi nici nevoie de reset.

Da, se apropie fracţiunea aceea de secundă în care ne putem reseta pentru ceva mai bun.
Când ne e permis să ştergem tot ce a fost şi să o luăm de la început, curat, onest, loial.

Momentul acela în care putem alege ca, de acum înainte, să trăim clipa, să ne respectăm, să ne iubim, să ne facem viaţa o poveste despre iubire, împlinire şi bucurie!

Eu aşa văd acest moment şi aşa îl voi trece! Cu un mare reset, resetul vieţii mele! Şi cu promisiunea fermă către mine însămi că:

DA! De acum înainte sunt fericită, mă iubesc şi păşesc cu încredere către tot ceea ce îmi place, fără temeri, planuri şi reţineri! Pentru că ştiu că sunt protejată şi iubită şi găsesc tot ceea ce am nevoie! Nimic nu îmi mai stă în cale acum că am văzut lumina pe care o port în mine!

Şi fiecare clipă este pentru mine un Revelion, moment de reset către tot ce e mai bun şi mai frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu