vineri, 1 mai 2015

Descântecul lui Icar

Oare dacă mă concentrez puternic… Cu ochii adânc închişi spre interior… Şi îmi bat în centrul pieptului cu degetele strânse tustrele ca la închinăciune… În ritm treiar de vals… Oare dacă fac asta de trei ori… de câte trei ori… Gândul meu devine?!

Dansez! Acum! Cu el… Cu mâna mea în mâna lui… Pe melodia I just Call… Într-o sală mare de dans, cu lumini violet… Un glob uriaş cu bucăţele de sticlă aruncă săgeţi de jur împrejur…

Acum privim împreună răsăritul… Eu în salopetă de zugrav – căci ne-a prins dimineaţa sporovăind şi dând cu bidineaua şi nu am gasit haine curate de schimb… Tu în hainele de înger… Eu cu capul pe pieptul tău. Uşor somnoroasă. Dar nu suficient cât să închid pleoapele… căci nu vreau să pierd nimic din acest moment… Tu îmi ţii mâna cald… lângă obraz. Într-un sărut prelung…

Iar acum urc. Urc muntele! Urc către cer! Voi face un popas de două săptămâni în tabăra de meditaţie. Un popas de purificare în drumul către mine însămi… Am luat cu mine tot ce am şi am lăsat în urmă tot ce n-am…

Acum sunt un pescăruş ce coboară din înalt. Înapoi către pământ. Un Icar care nu şi-a ars aripile… Căci a ţinut ochii bine strânşi către interior…

Acum… am uitat să mai număr… Am uitat să mai ciocănesc în trup. Am uitat… să mai fac descântecul… Şi totuşi… am trăit toate vieţile… Într-o fracţiune de secundă, toate au trecut prin mine… Ca un fulger… Te-am trăit pe tine, pe mine cea de ieri, pe noi… doi înainte să devenim doi…


M-am regăsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu