miercuri, 16 martie 2016

Ego disipat



Un timp egoul l-am purtat şi l-am crescut.
L-am plâns... L-am râs... Şi l-am iubit...
Am vrut să-l fac ceva plăcut
Şi am trăit aşa cum m-am minţit.

Iar când el s-a mărit prea mult,
S-a rotunjit şi s-a-mplinit,
Când viaţa mea a devenit un cult
A toate câte am pătimit,

Când inima n-o mai simţeam,
Ci doar o mare judecată,
Când suferinţă eu eram
Şi toată viaţa-mi o erată...

Atunci ceva din mine s-a desprins...
Şi tot ce mă ţinea legată de pământ
S-a rupt, s-a disipat în necuprins...
Şi-am regăsit lumina care sunt.

Dar prea mult timp am stat legată de pământ
Şi prea mult zbor eu am uitat să fiu.
Acum învăţ din nou să  cânt
Şi-acum, din nou, eu cântecul mi-l scriu.

O linişte adâncă aflu-n mine
Şi fericită sunt să o găsesc,
Căci simt că-n ea am strâns tot ce-i mai bine
Şi-acolo-i tot ce eu acum iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu