joi, 10 martie 2016

Prefer câinii

Mirosea îngrozitor în troleu. Fraaate, îţi muta nasul!

Pe scaune, bine instalaţi cu ceapă şi slănină, doi bărbaţi, teribil de puturoşi şi beţi(pe de-asupra!) înfulecau de zor, râzând unul de altul. La un moment dat, unul dintre ei se chinuia bizar să îi pună celuilalt un adidas pe după gât. Adidasul din piciorul lui. Cu tot cu picior. Făcuse o fixaţie pentru asta. Era atât de concentrat că şi uitase să mai muşte din ceapă.

Da, jucau într-o piesă grotească. De troleu.

Staţie. 
Cei doi actori se proţăpesc cu miros cu tot, în uşa. Peste noi. Adică eu şi Simba. 
Simba s-a dat vreo 3 paşi mai în spate, eu mi-am prins nasul cu două degete. Era absolut necesar.
Apoi s-au răzgândit. S-au dat din uşă şi au ocupat un alt scaun.

Acum uşa era ferm baricadată de un dulap… Da! Era un om cât un dulap în ea! Deci nu puteai trece pe lângă el – clar! Abia dacă ai fi putut vârâ o palmă între el şi uşă. O namilă din carne pe două picioare. Nu că era obez! Erau acolo, în el, vreo 3 obezi! Am rămas blocaţi în spatele lui în acel miros imposibil de explicat. Totuşi, dulapul se mişca. Greu, dar… cobora din troleu…

Da, nu e de râs. Dar nici de plâns… E de mirare că mai putea merge…

A coborât până la urmă, prea încet, baricadându-ne pentru câteva clipe de eternitate drumul către aerul curat.

Liberă, pe trotuarul cenuşiu, am răbufnit.
-Unii sunt împuţiţi de nu-ţi vine a crede că poate exista aşa ceva! Măcar în ploaie dacă stăteau şi tot miroseau mai bine! Nici câinele plouat nu pute aşa! Altul e gras cât casa!

Mişto oraş! Ce poate fi mai civilizat de atât?!... 
Şi am validat şi bilete pentru călătoria asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu