vineri, 30 octombrie 2015

Ivan și Bella


Cârpeala lui Ivan
 
Când a făcut prima data asta, m-am speriat! Mai ales că tocmai ce trecuse Vichingul pe lângă el… Mi se părea cât se poate de plauzibil ca, din nebăgare de seamă, să îl fii călcat… Nu că ar fi avut ceva cu Ivan – Vichingul îl adoră pe Ivan! Ci doar din grabă și neatenție și pentru că îi stătea în drum.
 
Dintâi l-am strigat și mângâiat – nicio reacție. L-am ridicat repede de jos cu o mână și îl prinsesem, cumva, de burtică. Mi s-a oprit respirația de îndată, căci atârna ca o cârpă, curbat în mâna mea – pe o parte îi căzuse moale capul, iar pe cealaltă fundul și coada…

Era moale-moale! Avea ochișorii deschiși, dar nu îmi dădeam seama dacă respiră sau nu…
După câteva secunde care s-au lungit odată cu Ivan, și-a recăpătat tonusul și s-a regrupat în mânile mele.
 
Deja când a repetat schema aceasta de pisoi-cârpă, am înțeles că asta e harul lui: să se cârpească în brațele tale. Adică să se înmoaie ca o cârpă. Când îl iei în brațe, se abandonează cu totul ție, devine inert și atârnă cald, pufos și dulce în mâna ta. Îți umple brațele cu totul. E fascinant obiceiul acesta! 
Îi spunem: cârpeala lui Ivan!
 



Bățoșenia Bellei
 
Bella are alt talent: când o iei în brațe, pe lângă faptul că miaună disperată, se încordează ca un arc și e gata să o zbughiască. De câteva ori, când am încercat să o țin un pic forțat – în speranța că, poate, reușesc să o îmbunez și să o deprind cu mângâierile – chiar și-a înfipt gheruțele în mâna mea. E o mică sălbatică și poate fi de-a dreptul nesuferită! Calcă pe urmele Alesiei, care e o regina plină de toane și rar stă la mângâiat.
Bella e răpitor de frumoasă! Are o blăniță gri perl, ușor tigrată pe burtică și pe lăbuțe. Dar frumusețea ei e direct proporțională cu temperamentul sălbatic.
 
 
Pe cât de moale și pufos devine Ivan în brațele mele, pe atât de încordată și aricioasă devine Bella. E clar – sunt la extreme amândoi: unul prea pisicos, altul prea nepisicos! Probabil, dacă i-aș combina, din amândoi ar ieși un pisoi normal.

Acesta o fi și motivul pentru care, dintre cei 4 pisoi frați, au rămas ei 2. Se completează bine unul pe altul. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu