vineri, 30 octombrie 2015

Looking back, over my shoulder

Privesc peste umăr și îmi pot vedea urmele pașilor. O incursiune în trecut, obiectivă, constatativă. 
 
Sunt lucruri pe care nu le-am înțeles în momentul de atunci. Uneori le-am acceptat și am mers mai departe fără să rămân prinsă în poveste, alteori nu le-am acceptat, m-am contrat cu ele și chiar mi-am julit egoul în ele, rămânând pentru o vreme prinsă în povestea creată de minte.
 
Acum știu că nimic nu vine degeaba și că toate se înșiruie pe un fir nevăzut către cunoașterea interioară. Mai devereme sau mai târziu, cumva te lovește înțelegerea evenimentului și te desprinzi ușurat din poveste, concluzionând: “până la urmă, e mai bine că a fost aşa”!
 
Regăsesc pașii din povestea mea în poveștile celor din jur. În ultima vreme mai mult ca de obicei. Aici e un semn, cu siguranţă… 
 
Căci nu poate fi întâmplător faptul că am întâlnit o femeie care trăiește acum exact ceea ce am trăit eu în urmă cu 14 ani. M-am văzut pe mine în ea. Pe mine, cea care am fost atunci. 
Ea era în etapa în care, eliberată dintr-o căsnicie care nu îi pria, începuse să lucreze cu tonusul interior, să își corecteze gândirea, cuvintele. Să se replieze pe o vibrație mai înaltă.
 
Sau faptul că acum stau lângă o colegă obsedată de muncă și dominată de dorinţa de a face totul cât mai corect…
 
Sau de fata aceea care nu putea vorbi cu mama ei și care mi-a amitit de Simba, cel de la 5 ani, pe care îl asculam prea puțin și de la care, cumva, schimbarea mea a devenit o necesitate imediată şi fără putinţă de amânare sau nerealizare!
 
Sau băiatul acela de pe FB care nu știe ce vrea, care mi-a spus că e riscant să iubești pentru că atunci te expui și poți pierde tot... și care mi-a amintit de el, băiatul de acum 13 ani, care avea aceleași nesiguranțe... Pe care am vrut să îl las într-ale lui și să mă întorc la viața mea, dar el m-a oprit cu un: "vrei să mă părăsești acum, după ce m-ai făcut să te iubesc?!"...
 
Sau starea această în care sunt acum... și în care, în fiecare dimineață, când ies din bloc, strig: "vreau să nu mai fie nevoie să muncesc o clipă în viața mea şi să fac numai ceea ce îmi place!" 
 

 Hm.... Mai sunt multe de făcut, şi e minunat că e aşa! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu