joi, 19 noiembrie 2015

Măreţia clipei de regăsire


Măreţia interioară e greu de prins în cuvinte…

Atunci când o întâlneşi, te bandonezi, regăsindu-te undeva sus… în înalt… Curat, luminos, plin de iubire.

Când ai parte de ea, deprinzi aripi…

Uneori o întâlnesc brusc, după un colţ de melodie… Sau fotografie… Sau cuvinte… Sau o privire plină de iubire… Sau un sărut în deplina sintonie a iubirii…

Binecuvântată stare… Dacă toţi am fi, la unison, în această stare divină, am putea muta muta munţii în cer…

Am deveni creatori! Am înverzi planeta! Am limpezi cerul! Am curăţa apele! Am duce totul înapoi la firesc…

Pentru că nemărginită e deschiderea acestor aripi… Întregul univers te susţine… Pluteşti…

Da, fericirea e în interior, iar forţa omului e mare atunci când găseşte calea către ea… Abandonează-te acestei clipe, dă-ţi drumul, eliberează-ţi sufletul, lasă-l să zboare către spirit…

Iubesc şi sunt iubită… Măreaţă întâlnire…


Trăieşti iubirea doar cand o dăruieşti, şi, dacă ţi se întoarce, darul tău se multiplică…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu