Sub
blândele raze ale soarelui, amfiteatrul îşi deschisese cupola. Maeştrii
educaţionali hotărâseră ca în acea minunată zi cu lumină galben-arămie să
desfăşoare activităţile cu discipolii - copii, exclusiv, în aer liber. Soarele,
jucându-se vesel printre frunzele tomnatice ale cedrilor care străjuiau de jur
împrejur, coloraseră incredibil de frumos pietrele albe de râu care delimitau
aleile din amfiteatru. Era un cadru de vis... într-o zi de vis!
În acea
comunitate educaţională, nu se mai folosea niciuna din noţiunile care leagă mintea
de timp. Şi niciun instrument de măsură pentru această noţiune. Totul se
raporta la momentul prezent, la vibraţia luminii, la ritmul biologic al
fiecăruia.
Se dorea
scoaterea minţii din timp şi conectarea ei la singurul moment care există: cel
de acum.
Cei mai
mici dintre discipolii-copii nici nu ştiau ce este un ceas, sau un calendar. Şi
nici zilele săptămânii sau lunile anului. Sau anii. Mintea lor fusese ţinută
curată, departe de orice referire la trecut sau viitor.
De aceea,
cei mai mici, dezvoltaseră firesc capacitatea telepatică de a comunica. Mesajul
ajungea instant la ei şi nu mai era nevoie de nicio programare temporară. Cei
mari, datorită vibraţiilor celor mici, extrem de puternice şi curate, îşi
acordaseră firesc simţurile şi capacităţile, dezvoltând noi aptitudini şi
capacităţi, exact ca cei mai mici.
Nu existau
orare, sau programe, iar maeştrii educaţionali transmiteau telepatic ceea ce
era necesar de ştiut de micii discipoli, de obicei în cadrul meditaţiei de
grup.
Discipolii-copii
deja ştiau că tot ce au de făcut acum este să stea în tăcere şi contemplare
interioară.
Unul câte
unul, apăreau zâmbitori pe drumul către amfiteatru. Erau desculţi, iar pietrele
de râu, calde, le conduceau blând paşii către cercul de meditaţie care începuse
să se formeze.
Vibraţia a
crescut. Maeştrii supraveghează atenţi fluxurile energetice care s-au format
între copiii meditatori şi energia cosmică. Fiecare copil este acum direct
conectat la energia Metta şi, dacă ar stoca-o fără a distribui din ea în
exterior, micile lor trupuri fizice ar suferi, nefiind pregătite să o susţină.
Maeştrii sunt cu atât mai vigilenţi cu cât ştiu că acei copii au un potenţial
cu mult mai mare decât se cunoaşte. Sunt suflete tinere, curate, mult iubite şi
venerate în acea comunitate.
Maeştrii
sunt acolo doar ca să îi vegheze şi să le creeze cadrul adecvat. În rest,
copiii urmează firesc calea către cunoaştere, deschizând porţi noi chiar şi
pentru cei mai experimentaţi şi înţelepţi dintre maeştrii.
Telepatic,
maeştrii au îndrumat copii să directioneze fluxurile energetice către toate
fiinţele din lume cu gândul: “Fie ca toate fiinţele să fie fericite.”
Apoi au
reintrat în starea de meditaţie bucurând-se ei înşişi de darul copiilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu