miercuri, 18 noiembrie 2015

Sintonia unei iubiri

Te simt aici, aproape şi îmi place senzaţia…

Mă înfior pentru că ştiu că te gândesti la mine aşa cum… uitasem că e cu putinţă…

Îţi simt dorul şi dragul…

Îţi simt dorinţa de a-mi dărui totul şi a mi te dărui cu totul…

Simt cum te abandonezi fluxului dintre noi…

Laşi garda jos… Egoul se topeşte…

Îmi sopteşti abia simţit cuvintele care mă învăluie în divinitate…

Îmi spui că tu eşti eu… Şi eu sunt tu… Poate de aceea simt cum cresc… Acum am 4 ochi, 4 urechi, 4… Totul e dublat. Mai puţin inima care este una singură mai mare…

Un fâlfăit cald de aripi trece pe deasupra capului meu şi pe lângă urechile mele… Am fost într-o îmbrăţişare de înger, mesagerul simţirilor tale.

Închid ochii şi mai mult spre interior şi îmi văd inima care acum e a noastră, a amândoura.


Distanţa dintre noi, căci eşti la mii de  km depărtare, a devenit un drum pe verticală pe care păşim acum amândoi, într-o sintonie deplină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu