vineri, 12 februarie 2016

Azi m-am scurs din contur şi am devenit o baltă de albastru uşor lila

Un val mare de tristeţe m-a lovit. Ochii mi s-au umplut de apă sărată. De la val.
Am simţit cum culoarea mea - un albastru uşor lila - se dizolvă ca o acuarelă în apă şi curge din contur.

Aşa m-am scurs eu azi într-o baltă pe asfalt…

Oamenii treceau pe lângă mine iar eu cântam şi mă strâmbam la ei – strâmbătura aceea poznaşă în care ţii degetul mare lipit de vârful nasului şi cu celelalte patru cânţi la un saxofon imaginar.

O vreme i-am văzut clar.
Apoi conturul a fost dublat. Cineva călcase în balta ce sunt acum.

Brusc am simţit cât îmi era de dor de mine. De ceea ce eram înainte de orice. Nu, nu de ceea ce fusesem! Nu de contur îmi era dor! Dimpotrivă! Fără cotur şi doar culoare pe asfalt, îmi era bine! Incredibil de bine!

Îmi era dor de ceea ce îmi aminteam uşor că fusesem cândva, înainte să devin contur în lumea asta…

Ceva mai sus de albastru uşor lila care eram acum…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu