miercuri, 3 februarie 2016

Înger cu o singură aripă


Tu ai fost un înger complet...
Dar a doua aripă ţi-a fost luată,
Smulsă prin piept...

O vreme ai umblat în cerc
Nevăzând calea...
Ba chiar nici n-ai mai vrut să zbori!
Durerea ta a fost cât marea...

Însă menirea ta este să te ridici
Mai luând pe cineva cu tine.
Aşa că eşti din nou aici.
Să-ţi regăseşti aripa şi să te-ntregeşti.
Să redevii, din nou, ceea ce eşti...

A doua aripă a ta
A crescut din mine...
Şi asta de îndată ce tu
Mi-ai deschis drumul spre tine...
O simt acolo, mereu în sufletul meu,
Uneori superb colorată în curcubeu,
Alteori albă, imaculată...

Dar, pentru ca tu să fii din nou
Un înger complet,
Eu trebuie să-ţi intru-n piept...
Să te cunosc dincolo de trup,
Să te ating mult mai adânc...

Tu eşti aici şi ca să mă-ndrumi
Căci eu încă nu ştiu a fi ca tine...
Iar aripa din a mea fire
Mai bate aşa, fără egal
Şi mă roteşte în neştire...

Ceva am învăţat, iubire...
Şi-anume că nu e deloc firesc
Să fiu înger, din nou în devenire,
Să vreau să zbor şi doar în cerc să mă rotesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu