vineri, 26 februarie 2016

Schimbarea



De prea mult timp mergeam pe sârmă.
Tălpile goale s-au tăiat.
Şi fiecare pas lăsa în urmă
Miros de sânge abia-nchegat...

Durerea ce-o purtam cu mine
Şi toată suferinţa mea
Erau motiv să vreau Mai Bine...
Să fac ceva... Să schimb calea...

N-a fost uşor să mă mă desprind
De sârma ce-mi intrase-n carne...
Şi se-adâncise în al meu gând
Asemeni iadului ce doarme.

Şi-aşteaptă doar un semn acum
Să se trezească-n nebunie,
Să nu mai ţină cont de drum,
Să uite tot şi să rescrie

Povestea unei vieţi trecute
Întocmai cum se cuvenea,
Dar fără bucurii prea multe,
Şi fără zâmbete în ea....

Eu am ales să uit de sârmă...
Şi am păşit pe lângă ea...
Căderea mea a fost destul de lină
În rotocoale largi de colţ de stea...

Nu m-am zbătut şi nici nu am strigat.
N-am încercat să mă agăţ nicicum
De tine, sau de-un fost bărbat...
De zâmbete uitate-n drum...

Cumva eu m-am abandonat
Pe-această cale fără de întors.
Asemeni şarpelui ce coada şi-a muşcat
Şi zace-acum în drum, pe jumătate ros...

Când tocmai mă muşcam de cap,
Şi-urma să uit de tot ce-am pătimit,
Eu am ieşit cumva din şarpele colac
Şi-un univers întreg am devenit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu